راه‌آهن مشهد: حرکت قطارهای مشهد به حالت عادی بازگشت | علت تاخیر، رعایت مسائل ایمنی بوده است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی | مردم مشهد طی امشب و فردا از تردد و سفرهای غیرضروری جدا پرهیز نمایند سیل محور سرخس- مشهد را مسدود کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتارشدن چند خودرو در سیل امروز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تخریب برخی از جاده‌های روستاهای سرخس در پی بارش باران (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: وضعیت اکثر نقاط شهر عادی است | رفع آب گرفتگی میدان انقلاب تا فردا طول می‌کشد ۲۵۰ تماس مرتبط با سیل و بارندگی با آتش‌نشانی مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس دهی قطار شهری مشهد تا ساعت ۲۴ تمدید شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرهنگ‌سازی ماندگار در نسل آینده، با توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان ۴۰۰ میلیارد تومان از طلب پیمانکاران شهرداری مشهد تسویه شد بارش شدید باران محور فریمان _ مشهد را مسدود کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم وقوع سیل و آب‌گرفتگی در اکثر مسیر‌های ورودی و خروجی مشهد | تمام محور‌های استان به غیر از مشهد باز است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرماندار طرقبه شاندیز: سیلاب مناطق ییلاقی را فراگرفته است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تا امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارندگی‌های مشهد ۲.۵ برابر درمقایسه‌با سال پیش افزایش یافته است ویدئو | بسته شدن جاده فریمان-مشهد بر اثر وقوع سیل (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت معابر شهر مشهد بعد از بارش شدید باران و راه افتادن سیلاب (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مسافران حتی‌الامکان از قطارشهری برای رسیدن به فرودگاه استفاده کنند بارش ۳۸ میلیمتری باران در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جریان برق در مشهد پایدار است و هیچ گونه قطعی برق نداریم (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: مردم از تردد در شهر پرهیز کنند + فیلم
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: رویکرد شاخص شورای ششم توجه به مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار است | تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های مهم شهری

  • کد خبر: ۱۷۷۵۹۵
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: رویکرد شاخص شورای ششم توجه به مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار است | تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های مهم شهری
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رویکرد شاخص شورای ششم توجه به مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار بوده و مصداق بارز آن را در بودجه سال جاری شاهد هستیم. این موضوع در طول دوره ششم استمرار خواهد داشت که امیدوارم بهترین‌ها را برای زائران و مجاوران شهر مشهد همراه داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان امروز، ۱۴ مردادماه، در هشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت شاهد سانحه‌ای برای سه نفر از پاکبانان بودیم که یکی از این کارگران زحمتکش جان خود را از دست دادند. این اتفاق تنها تصادفی ساده نبوده، بلکه کانون یک خانواده متلاشی شده است.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که همه در شهر حقوقی داریم که باید رعایت کنیم. مهم‌ترین مساله رعایت قانون است. از شهرداری درخواست دارم ضمن پشتیبانی‌هایی که از خانواده این پاکبان کردند، حمایت بیشتری از این خانواده داشته باشند که جزو خانواده بزرگ شهرداری هستند.

موحدیان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: از همراهی خبرنگاران که با دغدغه و تعهد همراه مدیریت شهری هستند تشکر می‌کنم. ما بیش از پیش به حضور خبرنگاران در کنار خود نیازمندیم. تقاضا دارم در کنار نقد‌های منصفانه، از بازنشرکنندگان اقدامات و عملکرد‌های مثبت شهر، استان و کشور باشید، چرا که مردم ما نیاز به امید دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه بازدید مستمر شهردار از روند پروژه‌های عمرانی و رصد وضعیت آن‌ها اقدام بسیار امیدبخش و حائز اهمیتی است، عنوان کرد: این کار باید ادامه داشته باشد و دقت کنیم پروژه‌های مهم شهری هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد. انتصابات شهردار شاکله خود را پیدا کرده، بنابراین انتظار ما تسریع در پروژه‌ها است.

قرائت سوگند نامه حمیدرضا محروقی، عضو شورای شهر مشهد

«حمیدرضا محروقی» به عنوان عضو شورا، در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس حضور یافت و با ادای سوگند در این جلسه، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

در این مراسم «حمیدرضا محروقی» عضو علی البدل شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان جانشین "حسین حسامی" عضو تعلیق شده این شورا، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

مصوبات

در ادامه جلسه لایحه نامگذاری معابر فرعی به نام شهدا، علما و مفاخر به تصویب رسید. براساس این لایحه معبر فرعی محتشمی ٧ واقع در خیابان کوهسنگی به نام شهید علی‌اکبر حسین‌پور، معبر فرعی شهید نیرومندان ۱۲ واقع در مطهری شمالی ۴۶ به نام شهید محمد اکابری، معبر فرعی شهید ماهیان ۱ واقع در توحید ۱۷ به نام شهید علیرضا شابرم، معبر فرعی شهید نامجو ۹ واقع در بلوار شهید نامجو به نام شهید محمدحسین شعبانی، معبر فرعی هفتم تیر ۱۱ واقع در بلوار هفتم تیر به نام شهید سید حسن بخشعلی‌زاده، معبر۱۷ شهریور ۱۴ واقع در بلوار ۱۷ شهریور به نام حاج شیخ عباس تربتی، معبر فرعی آزادی ۳۱ واقع در بلوار آزادی به نام استاد دکتر حسین زمرشیدی و معبر فرعی سناباد ۱۵ واقع در خیابان سناباد به نام دکتر سید موسی حجازی نامگذاری شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->